loading...
جوان و دانش,کنکوری ها,داش آموزشها و.....
سایت جوان و دانش طراحی شد

با سلام خدمت شما دوستان گرامی
سایت رسمی این وبلاگ طراحی شد و شما از این پس به وبسایت ما مراجعه کنید و از آن لذت ببرید!
توجه داشته باشید که این وبلاگ را حذف نکردیم و نگه داشتیم تا شما دوستان گرامی اگه از مطالب گذشته خواستین استفاده کنید بتونید دانلود کنید!
لطفا هرگونه نظر و انتقاد در مورد سایت داشتین خوش حال میشیم بگین!

سایت ما :
www.javanodanesh.ir  |  جوان و دانش

با تشکر مدیریت

welcome to alborz-student.tk

.: به سایت بچه های دبیرستان البرز خوش آمدید :.

* جهت حمایت و استفاده از خدمات و تمامی امکانات سایت،در سایت عضو شوید *

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


از کاربران محترم سایت درخواست می شود به هیچ وجه اقدام به ایجاد تاپیک با موضـوعات خلاف قوانین جــمـهـوری اســـــلامـی ایران ننمایند.

پذیرش تمامی در خواست های تحقیق شما در همه زمینه و تمامی موضوعاتی دانشگاهی و دبیرستانی و......


با تشکر تیم مدیریت سایت

  محمدرضا مرادی - محمد بوستانی

آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا مرادی بازدید : 4010 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

بزرگترین پروتال کتابخانه بین المللی کنکوری هاهندبوک فرمول ها و ثابت های فیزیکی با نام کامل Handbook of Formulae and Physical Constants مرجعی مناسب برای مهندسان برق و مکانیک می باشد . این هندبوک اکثر مقادیر ثابت فیزیکی ، یکاها ، فرمول ها و استاندارهای لازم در رشته مکانیک را دارا می باشد . این هندبوک مشتمل بر ۵۶ صفحه می باشد و...........

بقیه در ادامه مطلب + لینک دانلود

محمدرضا مرادی بازدید : 2060 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

بزرگترین پروتال کتابخانه بین المللی کنکوری ها

کتابچه پیش رو مجموعه مقالات ارائه شده در اولین سمینار تخصصی مکانیک صنایع نیروگاهی و پتروشیمی می باشد . این مجموعه ۲۱ مقاله از این سمینار را در خود جای داده است . مقالات ارائه شده عبارتند از :...................

بقیه در ادامه مطلب + لینک دانلود

محمدرضا مرادی بازدید : 6061 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

بزرگترین پروتال کتابخانه بین المللی کنکوری هااصطلاح مهندسی نرم‌افزار بعد از سال ۱۹۶۸ شناخته شد. این اصطلاح طی کنفرانس «مهندسی نرم‌افزار ناتو ۱۹۶۸» معرفی شد و از آن پس بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. مهندسی نرم‌افزار طراحی، برنامه نویسی، توسعه، مستندسازی و نگهداری نرم‌افزار با بکار گرفتن روشهای فنی و عملی از علوم کامپیوتر، مدیریت پروژه، مهندسی، محدوده کاربرد، طراحی رابط، مدیریت تجهیزات دیجیتال و.....

بقیه در ادامه مطلب+لینک دانلود

محمدرضا مرادی بازدید : 3000 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

 

دانلود کتاب آشنایی با نرم افزارهای مفید ریاضی  

دانلود کتاب آشنایی با نرافزارهای مفید ریاضی

در این کتاب طریقه ی نصب نرم افزارهای mathlab ، mathematica و maple نحوه ی اجرای نرم افزار، امکانات، روش استفاده، نمونه هایی از قابلیت های این نرم افزارها و ... را یاد میگیرید.

لینک دانلود در ادامه مطلب

 

محمدرضا مرادی بازدید : 5009 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

www.alborz-student.tk

مبانی نظری شاخه ای از دانش است که موضوع آن بررسی اندیشه ها و دیدگاه ها و روشن ساختن درستی و نادرستی آنهاست . مانند هر شاخه دیگری از اندیشه بشری ، شیوه طرح و بیان و نقد و تحلیل در این رشته ، منطقی – فلسفی و بر پایه بازگشت به سرچشمه ها و شالوده های اندیشه ، و گسترش دادن ، باز اندیشی و گاه بازنگری در آنهاست .

معماری مانند بسیار دیگر از شاخه های دانش و تجربه بشری ، دارای............

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

محمدرضا مرادی بازدید : 2277 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (1)

البرز

فولاد بعنوان ماده ای با مشخصات خاص و منحصر بفرد، مدتهاست در ساخت ساختمانها کاربرد دارد. قابلیت اجرای دقیق، رفتار سازه ای معین، نسبت مقاومت به وزن مناسب، در کنار امکان اجرای سریع سازه های فولادی همراه با جزئیات و ظرافتهای معماری ، فولاد را بعنوان مصالحی منحصر و ارزان در پروژه های ساختمانی مطرح نموده است؛ به نحوی که اگر ضعفهای محدود این ماده نظیر مقاومت کم در برابر خوردگی و عدم مقاومت در آتش سوزیهای شدید به درستی مورد توجه و کنترل قرار گیرند، امکانات وسیعی در اختیار طراح قرار می دهد که در هیچ ماده دیگر قابل دستیابی نیست.
راهکار هایی که برای طراحی و................

بقیه در ادامه مطلب+دانلود

محمدرضا مرادی بازدید : 15956 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

www.alborz.st.highschool.tk

کِشسانی یا الاستیسیته (Elasticity) خاصیت تغییرشکل بازگشت پذیر (ارتجاعی) محیط و مواد است. نظریه کشسانی در اصل به مطالعه مقدار تغییر شکل محیط‌های کشسان و تنش‌ها و نیروهای مربوطه می‌پردازد. خاصیت کشسانی محیط باعث می‌شود که هر جزئی از محیط که از وضعیت تعادلش جابجا شده باشد، نیروهای بازگرداننده ایجاد شوند. همچنین در فیزیک، علم مواد، دانش مکانیک به فرایند تغییر شکل‌های برگشت‌ ناپذیر مواد جامد تحت اثر نیرو رفتارهای خمیری یا موم‌سانی و یا پلاستیسیته گویند.
جزوه تئوری الاستیسیته و پلاستیسیته بصورت...............

بقیه در ادامه مطلب

محمدرضا مرادی بازدید : 1252 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (3)

 

دانلود جزوه ریاضیات مهندسی

 

شرح: هدف کلی از ارائه این درس آشنائی و افزایش آگاهی دانشجویان نسبت به مفاهیم اولیه، اصول و قضایای اساسی ریاضیات به منظور ایجاد توان علمی دانشجویان در تحلیل مسائل کاربردی در رابطه با مفاهیم زیر می باشد: 1) مروری بر مطالب مقدماتی 2) تابع ها (جبر توابع ، تابع خطی، تابع درجه 2 و 3 ، نمائی، لگاریتمی ، مثلثاتی) 3) حد و پیوستگی 4) مشتق و دیفرانسیل 5) کاربرد مشتق (بهینه سازی) ، دیفرانسیل و نرخ های وابسته 6) انتگرال نامعین و روش های انتگرال کیری 7) انتگرال معین و کاربردهای آن 8) معادلات دیفرانسیل 9) تابع های چند متغیره، مشتق و کاربرد آنها 10) انتگرال چندگانه 11) ماتریس ها و بردار ها

بقیه در ادامه مطلب

محمدرضا مرادی بازدید : 5303 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 

alborz-st-highschool.tk
 

 

کتاب‌های پارسه شامل مباحث پایه‌ای و آکادمیک در هر درس می‌باشند، بطوریکه می‌توانند به عنوان مرجعی جامع و مناسب در اختیار دانشجویان مقطع کارشناسی قرار بگیرند.

علاوه براین، نگاه ویژه نویسندگان در ارایه نکات مهم کنکوری، مثالهای تستی به تفکیک مباحث و تست‌های خودآزمایی در پایان هر فصل، به این کتابها هویتی کنکوری داده‌است که می‌توانند به عنوان مرجع مناسبی برای آمادگی در کنکور کارشناسی ارشد معرفی گردند.
علاوه بر این، یک کتاب خوب باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد، به عنوان مثال باید همزمان با رعایت بیانی روان، قابل فهم و ساده، مطالب مورد نیاز را کاملاً شرح و بسط دهد و همچنین خواننده را از رجوع به کتاب‌های مشابه بی‌نیاز کند.

 

بقیه در ادامه مطلب

 

محمدرضا مرادی بازدید : 2475 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (1)

سلام دوستان امروز واستون یه پست ویژه گذاشتم اونایی که لازم دارن حتما دانلود کنید وگرنه ضرر میکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

این فایل شما 2 فایل pdf و یک پوشه جامه و کاملاست،تمام نمونه سوالات با جواب و........ در این فایل هست!

لطفا هرگونه سوال،انتقاد،پیشنهاد،یا هرگونه جزوه و تحقیق خواستین حتما بگین سریع آماده میکنم!اگه هم هر فایلی مشکل داشت سریع اطلاع بدینتا اصلاح کنم،با تشکر

 

بقیه در ادامه مطلب

محمدرضا مرادی بازدید : 6407 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 

دانلود کتاب زبان انگلیسی عمومی پارسه

 

alborz-st-highschool

کتاب زبان عمومی پارسه در ۹۶ صفحه تمامی مباحث پیرامون زبان عمومی را به طور جامع پوشش می دهد در این کتاب در مورد انواع اسم ها، انواع ضمایر، انواع افعال و زمان هایشان، انواع صفات، حروف اضافه و… به طور کامل بحث شده است. این کتاب برای داوطلبین آزمون ارشد جهت آموزش، جمع بندی و تست توصیه می شود.

 بقیه در ادامه مطلب

محمدرضا مرادی بازدید : 6408 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (1)

 

 

magnetic1 دانلود کتاب کامل الکترومغناطیس پارسه

 

الکترومغناطیس به مطالعهٔ پدیده‌های الکتریکی و مغناطیسی و ارتباط این دو با هم می‌پردازد. از طرفی یکی از ۴ نیرو بنیادی طبیعت است .الکترومغناطیس توصیف‌گر بیشتر پدیده‌هایی است(به جز گرانش) که که در زندگی روزمره اتفاق می‌افتد. الکترومغناطیس همچنین نیرویی است که الکترون‌ها و پروتون‌ها را در داخل اتم‌ها پیش هم نگه.....................

بقیه در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 6255
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 553
  • باردید دیروز : 432
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,207
  • بازدید ماه : 2,207
  • بازدید سال : 100,845
  • بازدید کلی : 5,265,070
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدشو

    تصویر ثابت

    تصویر ثابت

    کلیپ های آنلاین علمی