loading...
جوان و دانش,کنکوری ها,داش آموزشها و.....
سایت جوان و دانش طراحی شد

با سلام خدمت شما دوستان گرامی
سایت رسمی این وبلاگ طراحی شد و شما از این پس به وبسایت ما مراجعه کنید و از آن لذت ببرید!
توجه داشته باشید که این وبلاگ را حذف نکردیم و نگه داشتیم تا شما دوستان گرامی اگه از مطالب گذشته خواستین استفاده کنید بتونید دانلود کنید!
لطفا هرگونه نظر و انتقاد در مورد سایت داشتین خوش حال میشیم بگین!

سایت ما :
www.javanodanesh.ir  |  جوان و دانش

با تشکر مدیریت

welcome to alborz-student.tk

.: به سایت بچه های دبیرستان البرز خوش آمدید :.

* جهت حمایت و استفاده از خدمات و تمامی امکانات سایت،در سایت عضو شوید *

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


از کاربران محترم سایت درخواست می شود به هیچ وجه اقدام به ایجاد تاپیک با موضـوعات خلاف قوانین جــمـهـوری اســـــلامـی ایران ننمایند.

پذیرش تمامی در خواست های تحقیق شما در همه زمینه و تمامی موضوعاتی دانشگاهی و دبیرستانی و......


با تشکر تیم مدیریت سایت

  محمدرضا مرادی - محمد بوستانی

آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا مرادی بازدید : 1878 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

بزرگترین پروتال کتابخانه بین المللی کنکوری ها

توزيع کارت‌ شرکت در آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته و همچنين آزمون کارداني فني و حرفه‌اي سال 1391 آغاز شد و داوطلبان با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشانيwww.sanjesh.org مي‌توانند کارت آزمون را دريافت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، داوطلبان مي‌توانند با جستجو بر اساس کد رهگيري، جستجو بر اساس کارت اعتباري ثبت نام، جستجو بر اساس مشخصات فردي و جست‌وجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبي نسبت به در يافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

همچنين داوطلباني که شماره پرونده - کلمه عبور يا کد رهگيري خود را فراموش کرده‌اند بر اساس اطلاعيه مربوط ، با به همراه داشتن کارت ملي و يا اصل شناسنامه شخصا به باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به در يافت شماره پرونده و شماره داوطلبي اقدام و بر اساس روش چهارم يعني جست‌وجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبي، کارت خود را دريافت نمائيد.

به گزارش ايسنا، آزمون کارشناسي ناپيوسته دانشگاه‌ آزاد و دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالي وزارت علوم با شرکت بيش از 424 هزار و 724 نفر پنجشنبه 2 شهريور برگزار مي‌شود.

بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون کارشناسي ناپيوسته سال 91 در 93 کد رشته امتحاني و در 135 شهرستان کشور در روز پنج شنبه دوم شهريور ماه برگزار خواهد شد. بنابراين داوطلبان براي حضور در جلسه بايد پرينت کارت آزمون و اصل کارت ملي و شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشند.

همچنين آزمون داوطلبان 33 کد رشته در صبح پنج شنبه دوم شهريور با شرکت 214 هزار و 491 داوطلب و آزمون 60 کد رشته امتحاني ديگر در بعد از ظهر پنج شنبه دوم شهريور با شرکت 210 هزار و 233 داوطلب برگزار خواهد شد.

جزييات آزمون کارداني فني و حرفه‌اي

آزمون دوره کارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي و موسسات آموزش عالي غير انتفاعي روز جمعه 3 شهريور ماه برگزار مي‌شود.

به گزارش ايسنا، کارت شرکت در آزمون کليه داوطلبان از امروز دوشنبه 30 مرداد براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد.

براين اساس، کليه داوطلبان متقاضي شرکت در آزمون، براي پرينت کارت شرکت در آزمون بايددر تاريخ تعيين شده به سايت اينترنتي سازمان مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات مندرج بر روي کارت اعتباري ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده، کدرهگيري و شماره شناسنامه يک نسخه پرينت از کارت شرکت در آزمون تهيه کنند.

بر اين اساس، آزمون براي 21 کد رشته امتحاني صبح روز جمعه 3 شهريور و آزمون براي 20 کد رشته امتحاني در بعدازظهر جمعه 3 شهريور برگزار مي‌شود.

همچنين اگر با توجه به اطلاعات مندرج بر روي کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در نام خانوادگي و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره ملي، استان محل اخذ ديپلم، کد و عنوان محل‌هاي انتخابي کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذکور حداکثر تا 2 شهريور منحصراً به سايت اينترنتي سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند، در صورتي که نسبت به بندهاي (جنس، دين، معلوليت و زبان امتحاني) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است از روز چهارشنبه اول تا پنجشنبه 2 شهريور به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه که در سايت سازمان منتشر شده مراجعه کنند.

جدول مراکز برگزاري آزمون و حوزه‌هاي رفع نقص کارت آزمون در سايت سازمان به نشاني www.sanjesh.org آمده است.

plusone  با رای مثبت خود به این مطلب ، از وبسایت بچه های دبیرستان البرز حمایت کنید!!!

 

     منبع : وب سایت بچه دبیرستان البرز

   استفاده از مطالب اين سايت با ذکر منبع و لينک سايت بلامانع مي باش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 6255
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 647
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 647
  • بازدید ماه : 3,601
  • بازدید سال : 102,239
  • بازدید کلی : 5,266,464
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدشو

    تصویر ثابت

    تصویر ثابت

    کلیپ های آنلاین علمی